5 antrenamente pentru Craciun (cum sa te mentii in forma acasa)

5 antrenamente pentru Craciun (cum sa te mentii in forma acasa)

Ai nevoie de motivatie pentru a-ti incepe anul 2022 intr-un mod mai activ?

Daca nu ai facut deja lista cu rezolutiile tale pentru anul 2022 atunci nu uita, ca prima rezolutie, sa treci si antrenamentele zilnice/saptamanale. Intr-adevar pandemia ne-a dat pe toti peste cap insa asta nu este un motiv pentru a ne plafona si a renunta la viata activa. Chiar daca nu mai putem face totul la fel ca inainte de pandemie asta nu inseamna ca nu putem inlocui mersul pana la birou cu un antrenament de 20-30 minute pentru a ne mentine in forma.

Sanatatea este pe primul loc! (parca o si aud pe mama) Ii dau dreptate in totalitate. Sa nu uitam de faptul ca sportul vine la pachet cu sanatatea. Daca ne vom mentine in forma si vom fi activi vom trece mai usor psihic si fizic de aceasta pandemie. 

Stim ca este greu sa ramai motivata atunci cand afara ninge si tot ce iti doresti este sa te cuibaresti sub patura. Stim ca este dificil sa renunti la pijamaua confortabila si sa te echipezi de mers la sala. Cu totii avem aceleasi alegeri dificile cand vine vorba de antrenament.

Totusi, daca iti doresti ca dupa sarbatori sa fii in forma si sa iti incepi noul an cu o stare de bine si plina de motivatie, ai ocazia sa faci acest lucru cu bucurie si entuziasm deoarece noi ti-am pregatit o lista cu cateva antrenamente de facut acasa, pe muzica festiva.


1. Distreaza-te cu Pamela Reif

Daca esti adepta antrenamentelor facute in casa, nici nu mai e cazul sa-ti facem o scurta descriere a Pamelei. Cu siguranta ai incercat si tu macar un antremanet extenuant de-al ei in timpul liber.

Este simplu de urmat deoarece majoritatea antrenamentelor facute de ea nu sunt bazate pe echipamente sportive ci doar pe greutatea corporala, iar timpul mediu de antrenament este de 10 minute. Coregrafia este extrem de simpla si de distractiva, asa ca ia-ti familia si dati play!


2. Invata sa mananci sanatos cu The Serious Fitness:

Mai important decat antrenamentul este alimentatia. Este musai sa avem o alimentatie sanatoasa daca vrem sa ne mentinem in forma. Abdomenul poate fi pus in valoare numai printr-o dieta corecta. Nu vorbim de ceva drastic. Multe dintre retetele celor de la The Serious Fitness iti vor trezi apetitul si cu siguranta le vei introduce in mesele tale zilnice. Nu mai sta pe ganduri! Hai in bucatarie, da play la clipulet si sa vedem ce va iesi!


3. Daca iti place sa dansezi, atunci o poti urmari cu placere pe Mad Fit

Daca tot vrem sa simtim spiritul sarbatorilor de iarna, atunci hai sa dam drumul unei piese clasice de Craciun si sa ne antrenam asa cum se cuvine!

Acest antrenament iti va imbunatati instantaneu starea de spirit si iti va solicita toti muschii.


4. HIIT cu Emily K Fit

Daca nu esti mare fana a pieselor clasice si vechi, atunci incearca un antrenament pe ceva mai nou in materie de muzica de sarbatori:



5. Daca vrei sa experimentezi un antrenament mai intens, atunci ti-o prezentam pe Caroline Girvan

Este recomandat ca din cand in cand sa mai exersam si pe partea de cardio. Pentru asta o avem pe Caroline care ne invata in cativa pasi simpli cum sa facem un antrenament cardio de 30 minute acasa.

Taguri:

Comentarii